sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Is the end of live.

Taas jäi kirjottelematta viime viikolla..... Mutta nyt :)


1. Tein päätöksen joka tuhoo (mun) maailman ja on täysin mun suunnitelmia vastaan.......elikkäs päätin viime perjantaina, että lähenpä ens vuonna LUKIOON........Ja siis sen takia päätin näin, koska 1. mulla ei oikeesti ollu mitään ajatusta ammattiin mitä mä ja mun keho pystyttäis  tekemään. 2. Siellä saa opiskella venäjää, jota oon jo useemman vuoden halunnu opiskella. Mutta ongelmana on mulla se että mistä hommaan rahat kirjoihin ja motiivin opiskeluu.....no ehkä ne jostaki tulee josku. :) 


2. Sitten myös värjäsin taas blondiks (väliaikasesti).
Minä ja sexy nuttura <3 Harmi et Jorma ei näy :(
3. Jaja hmmmm...no oon ollu nyt viikon herkkulakossa ja koko kuukauden tähän asti työstäny lisää lihasta ittelle ja venytelly...vielä ku salille sais seuraa muttakun kaikilla tuntuu olevan rahat välissä.... :(

4. Sitten olin aamulla tuli jumalanpalvelus kait yle1 (?) ylen kanavalta kumminkin ja siellä oli Iskolaisia mutki saattaa siell pongata en oo varma taisin piiloutuu nutturani kanssa nii hyvi ettei näkyny. :) Ja mun mielest on kans tosi ihanaa et Betsku on auki joululomansa jälkee taas. <33

5. Ja sitten kanssa oon ihmetelly että mihin oon oikeen hukannu mun positiivisuuden ja sosiaalisuuden......ehkä siihe et oon todennu et ihmiset on jostaki syvältä...

6. Aloin taas lukemaan ihanaa vanhaa kirjaa äikkään. Kirja on Ryysyrannan Jooseppi (<3) ja no nimi vaa huus muo lukemaan sitä. :) 

7. Oon kattonu Pewdiepien videoita yliannostuksen.

Mutta nyt poistun tilaamaan mekkoa 9 juhlaan. Tulevaisuuteni.

~Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti