sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Gäsp !

Apua... ei tuu mitää mielee mitä kirjoittaisin tähän alkuun. Mutta ehkä se ei haittaa kerronpa viikostani kumminkin.

Maanantaina tein koulun jälkeen viimesetkin lisäykset mun An cafe raamatuun ja lähin sitte paavolaan näyttämään sitä Sarille.... Paavolaan lähin kans sen takia, että siellä oli Donkkis big night, eli siis vähän niinkun seurakunnan nuortenilta mutta vaan ala-aste ikäsille. Siellä oli siis tarkotus leikittää niitä lapsia mutta mä jouduin yksin pisteelle ja vielä sellasee et siinä oli hulahula vanteet ja hyppynarut...... mitä en siis osaa käyttää mitenkään, eikä ne lapset kyllä mun pisteestä kiinnostunutkaan. Lähtivät varmaankin karkuun nähtyään mun hulavanne pyöritys yritykset. Siellä sai kans iltapalaa ja sitte pääsin kotiin tyytyväisenä. Maanantaina mun uudet rakkaatkin tuli postissa eli siis maiharit. Itte en päässy niit postista hakemaan, mut onneks äiti sai ne sieltä.
Siinä rakkaani todella laadukkaassa kuvassa. <3 





Siinä eka aukeama raamatustani......... Siitä voitte päätellä laadun.


Tiistaina oli jotku Klick-messut missä sai tutustua Hyrian koulutuksiin ja Hyvinkään ja Riihimäen lukiohin, eli siis haistatin vitut, koska näillä näkymin oon hakemassa Keudaan Mäntsälään, eikä Hyrian koulutukset kiinnosta muo oikeestaan yhtään. Illalla menin ratsastamaan pitkästä aikaa ja Veera ja Katja oli minun kanssa siellä. Mentiin ilman satulaa ja meinasin siinä tappaa itteni,  koska en luottanu tasapainooni taas yhtään. Mut onneks sain mennä Kallella ja pysyin hengissä tän kertaa.

Siinä Kalle 2 vuotta sitten ku eii uudempaa kuvaa löytyny. <3

Keskiviikkona olin taas raamiksessa jeesustelemassa ja sen jälkeen kävelin kotiin, koska yritin kaikin mahollisin keinoin vältellä terveystiedon kokeeseen lukemista. Kotiin ku pääsin nii yritin lukee mut sit taas jotenkin ihmeelliseti kone voitti. No kyl sielt ehk 7 tulee.... toivottavasti.

Torstaina oli kyseinen koe ja illalla olin töissä. Sillon ei tapahtunu oikeestaan muuta.

Perjantaina tulin koulusta kotiin istutin perseeni sohvalle ja aloin kattomaan leffaa. Sitten mutsi soitti ja kerto et Arjalla on vapaa ja päädyin soittamaan sille. Ja 15 minuutin päästä olin jo kävelemässä hakalaan syömään lasagnettea. <3 Kun sain Arjan herätettyä niin se joi kahvit ja mie söin ja sitte sain sen houkuteltuu lähtemään keskustaa miun kanssa. Mukaan tarttu tälläsii.
Siellä uusia kynttiloitä, lapaset, kuulokkeet, RuisSipsejä ja berocca boostia ja uus hajuvesi.
Tuo Boost on muute pirun hyvää ainetta ja piristää oikeesti ihan tositosi hyvin. Ja sitte tietenkin tärkein eli.....


Lauantaina käytii aamulla Hyriassa tuolla maaseutuopistolla kattelee eläimii. Sitten leivoin Nutella keksejä, joista tuli aivan pirun hyviä ja aivan jäätävän isoja.


Sitten vähän siivoilin ja illalla pojat tuli käymään.

Sunnuntaina sain vihdoinkin nukkua ja sitten kanssa nukuin, eli heräsin klo 13. Yleensä herään viimestään puol kymmeneltä. Nojaa saa sitä välillä retkahtaa. Kun aloin näyttää ihmiseltä nii lähettiin Nummenpäähän käymään mummilla ja vaarilla vähä tarpomas mettässä. Ja nyt oon taas istuttanu perseeni tänne sohvalle ja yritän ryhdistäytyä ja mennä lukemaan neekeri kirjaani. Opettaja anto mulle jopa lisä aikaa lukee sitä kun kirja on niin iso.

Tän viikon popitukset ois tässä: untsunts




Mie kiitän, kuittaan ja lähen lukemaan.
~Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti