sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Oujeah :)

Jeah taas oon raahautunu paikasta toisee ja takasi kotiin ja päässy koneelle asti. Tällä viikolla on taas ollu menoa.

Maanantaina oli peruspäivä. Luin englannin kokeeseen, josta tuli 8 ja oikeestaan oon aika tyytyväinee itteeni, koska oon toosi huono kyseisessä aineessa. Sitten tein kanssa kirjaesitelmän Tuomo sedän tuvasta ja kävin töissä.

Tiistaina luin ruotsin kokeeseen...taino oikeestaa olin koneella koko päivän.

Keskiviikkona  aamulla menin ruotsin tukiopetukseen ja tein kokeen toivoen, että siitä tulee edes 6, mutta 7+ tuli...josta oon tosi yllättyny ja mietin että mistä se opettaja on pisteet repiny.Kotiin kun tuli lähti mutsi ja faija melkeenpä heti pikkujouluihin ja olin sitte koiran kanssa kahestaa kotona ja konekkin oli hyvänä ystävänäni taas ainakin 6 tuntia.

Aah torstaina oli vapaapäivä ja faija herätti aamulla (yhentoista aikaan) siihe että kahentoista jälkeen pitäis olla Lohjalla Hannalla ja Janilla. Siinä sitte puolkuolleena yritin selvitä ja oltiin paikanpäällä yheltä. Siellä juteltiin, juotiin kahvit ja katottiin ku koira leikki ylipirteänä. Illalla kun kotiin päästiin aloin lukea Juoppohullun päiväkirjaa.

Perjantaina oli myös vapaata, koska oltiin silloin lauantaina koulussa ja lähettiin Arjan kanssa Jumboon ostamaan joululahjoja ja käytiin syömässä jossai ihmepaikassa.

Lauantaina olin puol päivää tallilla. Siivottiin Katjan kanssa talli ja ratsastettiin Kallella ja uudella hevosella, joka oli ihan ku minä ajatteli ruokaa, oli laiska ja oli tooosi pyöree mahastaan, ainoo ero oli nimi joka sillä oli  Tasis. Ratsastuksen jälkeen meni sääksiin pikkujouluihin syömää puuroa ja kattoo joulupukkii, eikä ees pelottanu..... ainakaa hirveesti. Ja illalla taas kotiin.
Siitä voi ottaa mallia miten ratsastetaan turvallisesti. Tasis <3
Sunnuntaina olin faijan kanssa ostamassa mulle uutta lamppua, koska faija rikko edellisen. ja sitte ostin uuden boksin mihin saan kaikki herkkuni ja uudet ratsastushanskat, jos niillä tarkenis talven.

Laavalamppu <3

Lamppu

Ratsastushanskat

Ei helkutti mä säikähdin äskön kun painoin jotain nappulaa ja tää lähti pois tästä sivulta ja ajattelin että nyt se poisti koko tekstin, mutta ei onneks. Saatte sittenkin lukea hienoa tekstiäni. Tässä tän viikon musiikit vielä.



~Jenna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti