maanantai 17. joulukuuta 2012

Oh nej !

Hmm.... eilen en jaksanu/pystyny/kerinny kirjottaa joten kerrotaanpas nytte vähäsen...

Viikosta en muista yhtään mitään, mutta lauantaina olin Saaren kartanon keudalla joulumaassa. Aamulla haettiin kakarat mukaan ja lähettiin ajaa Mäntsälään päin ja ku keudalle päästiin niin kierreltiin ja katteltiin paikkoja. Sitte tunnin kiertelyn jälkeen mentii kä'ymää kierroksella jossa esiteltiin koulun tiloja, eli navettaa ja pieneläinpuolta...Minun oli tarkotus mennä kyseiseen kouluun viettämään aikaani (opiskelemaan maaseutuyrittäjäksi) seuraavaks 3 vuodeksi, mutta totesin etten tykkää navetasta ja jään kumminkin viellä hyvinkäälle ja kotiin, koska tuossa ihan vieressä on hyria jossa on ihan sama koulutus ja justiinsa oikeenlainen navettakin. :)

Sunnuntaina oli aamulla jumalanpalveluksessa ja isoskoulutuksessa, käytiin vähän läpi miten hartauksia tehdään ja esitettiin muutama. Sitten tulin kotiin söin ja nukahin sohvalle. :) Heräsin viiden aikaan ja 20 vaille kuus olin taas kirkolla laulamassa kauneimpia joululauluja ja keräämässä kolehtia.

Hmm... jää muuten niin lyhyeksi niin kerrompa vielä tästä päivästä. Eli Maanantaina olin koulussa ja sain
kaikki käsityöni tehtyä loppuun. Loppupäivä katteltiin leffoja ja oltiin koneella. :) Koulun jälkeen lähettiin Arjan kanssa kauppaan ja Nummenpäähän mummille ja vaarille vähän kuusivarkaisiin, koska minä haluan joulukuusen jonka saan koristella.

Kuvia ei tällä kerta oo, koska en jaksa ettiä puhelimen/kameran piuhaa, koska olen laiska.
<33

Kiitän, kuittaan ja poistun paikalta.
~Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti